نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
سبیل نیوز؛ در ادامه تحولات مثبت اقتصادی منطقه آزاد چابهار، توافقنامهای میان محمد سعید اربابی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و سرتیپ دوم دکتر حسینی، فرمانده محترم پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، برای ورود موقت خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی و پنج سال ساخت خارجی به این منطقه امضا شد.
این اقدام مهم، از امروز (۹ مهرماه ۱۴۰۲) اجرایی میشود و به منظور تسهیل واردات و ارتقای جایگاه چابهار در عرصه تجارت بینالمللی در نظر گرفته شده است.
این تصمیم، به عنوان گامی بزرگ در راستای تقویت اقتصاد منطقه آزاد چابهار و بهبود تجارت خارجی آن، به ویژه در صنعت خودرو، اهمیت بالایی دارد.با ورود خودروهای خارجی به این منطقه، علاوه بر افزایش تنوع محصولات و رقابت در بازار، فرصتهای جدیدی برای سرمایهگذاری و کسب و کارهای مرتبط با صنعت خودرو فراهم خواهد شد.
همچنین این توافقنامه، نشانهای از همکاری میان سازمانهای مختلف کشور است که به کمک هم میتوانند به تسهیل تجارت و توسعه زیرساختهای اقتصادی منطقه آزاد چابهار کمک کنند. با اجرایی شدن این طرح، چابهار میتواند به یکی از قطبهای مهم واردات خودرو و تجارت خارجی تبدیل شود.
دیدگاه بسته شده است.