چابهار درخیابان یک‌صدا با ایران

همزمان با آغاز حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشور، مردم چابهار با حضور خودجوش در خیابان‌ها و میادین شهر، حمایت خود را از نیروهای نظامی و مدافعان وطن اعلام کردند.

سبیل نیوز؛  این روزها خیابان‌های چابهار تنها محل عبور و مرور نیست؛ خیابان‌ها به صحنه حضور مردمی تبدیل شده که برای دفاع از نام ایران و حمایت از نیروهای مسلح کشور به میدان آمده‌اند.

 

از نخستین روزهای انتشار اخبار حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، مردم چابهار، به‌صورت خودجوش در خیابان‌ها، میادین و معابر اصلی شهر حضور یافتند.
حضور مردمی که از پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو، بازاری، صیاد و اقشار مختلف جامعه را دربرمی‌گرفت و یک پیام روشن داشت؛ مردم ایران در روزهای سخت کنار یکدیگر ایستاده‌اند.
در میان جمعیت، پرچم‌های سه‌رنگ ایران بیش از هر چیز به چشم می‌آمد؛ پرچم‌هایی که بر دستان جوانان، خانواده‌ها و کودکان به اهتزاز درآمده بود و فضای شهر را به نمادی از وحدت و همبستگی ملی تبدیل کرده بود.
مردم حاضر در خیابان‌ها با سردادن شعارهای حماسی، حملات دشمنان به مناطق غیرنظامی، مراکز درمانی، دانش‌آموزان و زیرساخت‌های کشور را محکوم کردند و حمایت خود را از مدافعان امنیت و اقتدار ایران اعلام داشتند.
حضور زنان و خانواده‌ها در این تجمعات، جلوه‌ای متفاوت به فضای شهر داده بود؛ مادرانی که همراه فرزندانشان آمده بودند و جوانانی که با شور و هیجان، پرچم ایران را بر دوش گرفته بودند تا نشان دهند چابهار نیز همچون دیگر شهرهای کشور، در کنار ایران ایستاده است.
چابهار در این روزها فقط یک بندر راهبردی و اقتصادی نیست؛ شهری است که مردمش در لحظه‌های حساس تاریخ، اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته‌اند؛ مردمی که با حضور در خیابان‌ها، پیام روشنی به دشمنان دادند که ملت ایران، در برابر تهدید و تجاوز، متحدتر و مقاوم‌تر از همیشه خواهد بود.