کل 3069 امروز 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۴ - تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 - June - 2026
  • ساعت :

    آب،خشکسالی،توزیع

    شاخص بهره‌مندی از آب شرب شهری در سیستان و بلوچستان به ۹۷.۲ درصد رسید
    20 آذر 1401
    سبیل نیوز

    شاخص بهره‌مندی از آب شرب شهری در سیستان و بلوچستان به ۹۷.۲ درصد رسید

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون با مجموع اقدامات انجام شده در شهرهای زاهدان، سراوان، چابهار، خاش و دیگر شهرهای استان، شاخص بهره‌مندی از آب شرب شهری با ۱.۲ درصد افزایش، به ۹۷.۲ درصد رسید.