نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون با مجموع اقدامات انجام شده در شهرهای زاهدان، سراوان، چابهار، خاش و دیگر شهرهای استان، شاخص بهرهمندی از آب شرب شهری با ۱.۲ درصد افزایش، به ۹۷.۲ درصد رسید.