نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
شهر رامسر، نگین سبز شمال ایران، پس از سالها شاهد تغییر نماد شهری خود، مجسمه سیمرغ، شد. این المان که سالها به دلیل فرسودگی و بی توجهی به حال خود رها شده بود، اخیراً توسط امیر عباس دهقان، مهندس و فعال فرهنگی اهل رامسر، برچیده شد و جای خود را به سیمرغی جدید داد .