نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
شماری از منابع دیپلماتیک روز چهارشنبه به خبرگزاری رویترز گفتند که ایران با «افزایش» ظرفیت غنیسازی اورانیوم خود در دو سایت زیرزمینی، به قطعنامه هفته گذشته شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی پاسخ داده است؛ با این وجود به گفته آنها این افزایش ظرفیت به اندازهای نیست که بسیاری نگران آن بودند.