کل 3069 امروز 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۴ - تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 - June - 2026
  • ساعت :

    غنی سازی اورانیوم، مجلس شورای اسلامی، آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران، برنامه هسته‌ای ایران، جنگ حماس و اسرائیل

    ایران در حال گسترش ظرفیت غنی سازی خود در واکنش به قطعنامه شورای حکام است
    24 خرداد 1403
    سبیل نیوز

    ایران در حال گسترش ظرفیت غنی سازی خود در واکنش به قطعنامه شورای حکام است

    شماری از منابع دیپلماتیک روز چهارشنبه به خبرگزاری رویترز گفتند که ایران با «افزایش» ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم خود در دو سایت زیرزمینی، به قطعنامه هفته گذشته شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ داده است؛ با این وجود به گفته آنها این افزایش ظرفیت به اندازه‌ای نیست که بسیاری نگران آن بودند.