نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وزیر اقتصاد درباره حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی سئوالات نمایندگان استیضاح کننده گفت:جلسه خوبی بود و نمایندگان نیز نکات خود را مطرح کردند و ما هم پاسخ آنها را دادیم، بالاخره هر چیزی مقدمه و موخره ای و سابقه ای دارد که در خصوص همه این ها توضیحات را ارائه دادم.