نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه عربستان عصر جمعه در حاشیه اجلاس دوستان بریکس در کیپتاون آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتوگو کردند که بن فرحان اعلام کرد که بهزودی به تهران سفر خواهد کرد.