نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
محمدسعید اربابی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای رسانه، این روز را به فعالان رسانهای کشور، بهویژه اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار تبریک گفت