برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) 18سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی چابهار

چابهار- فرماندار چابهار گفت: دود دیده شده در آسمان چابهار ناشی از رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۸ سپاه پاسداران است و جای نگرانی وجود ندارد.

 جواد سپاهی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران در خصوص دودهای دیده شده در آسمان چابهار و نگرانی مردم این منطقه اظهار کرد: در حال حاضر رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی چابهار در حال برگزاری بوده و دود دیده شده ناشی از فعالیت‌های نظامی در این رزمایش دریایی است.