جشن باشکوه آغاز نیمه شعبان با حضور مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد+عکس

همزمان با آغاز نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، آیین باشکوهی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیران، کارکنان و اقشار مختلف مردم، در مسجد پیامبر اعظم(ص) این منطقه برگزار شد.

به گزارش سبیل نیوز، شب گذشته  مراسم گرامیداشت آغاز نیمه شعبان در مسجد پیامبر اعظم(ص) منطقه آزاد چابهار، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، جمعی از مدیران، مسئولان، کارکنان سازمان و خانواده‌های آنان برگزار شد.
این مراسم معنوی با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و در ادامه، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با شکوه خاصی اجرا گردید.همچنین اجرای سرود دانش‌آموزان دختر، جلوه‌ای ویژه به برنامه بخشید و فضای مراسم را سرشار از نشاط، امید و معنویت کرد.

 

در بخش اصلی برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسینی، از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه، طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای حضرت صاحب‌الزمان(عج)، به تبیین فلسفه انتظار، نقش امیدآفرینی در جامعه اسلامی و مسئولیت فردی و اجتماعی منتظران در عصر غیبت پرداخت و بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت، به‌ویژه در میان نسل جوان، تأکید کرد.

 

 

در ادامه این مراسم و به مناسبت ایام مبارک نیمه شعبان، جوایزی به نام‌های متبرک مهدی، نرگس و حجت به تعدادی از حاضران اهدا شد که این بخش نیز با استقبال و فضای صمیمی همراه بود.
این آیین معنوی در فضایی آکنده از همدلی، وحدت و معنویت برگزار شد و حاضران، بر استمرار برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با محوریت مناسبت‌های دینی در منطقه آزاد چابهار تأکید کردند.